جدیدترین نوع شیلنگ ماشین لباسشویی ال جی که به جای بند رخت استفاده شد

شیلنگ ماشین لباسشویی ال جی را از دیوار یا اتصال زهکشی توالت بردارید و آن را در امتداد کف قرار دهید تا تمام آب موجود خارج شود. برای جلوگیری از پراکنده شدن بیش از حد آب در اطراف، از پارچه های پارچه ای و حوضچه استفاده می کنیم.

زمانی که مطمئن شدیم کاملاً بیرون آمده است، با برداشتن پیچ هایی که رویه آن را مسدود کرده اند، اقدام به برداشتن درب پشتی ماشین لباسشویی می کنیم.

به طور معمول شیلنگ به وسیله لاستیک که آن را در یک موقعیت محکم نگه می دارد به ماشین لباسشویی ثابت می شود، با بررسی اینکه آیا نیازی به برداشتن سایر پیچ ها نیست، آن را آزاد می کنیم.

تمام گیره ها را از پایین شروع می کنیم، وقتی به نقطه اتصال پمپ رسیدیم باید ماشین لباسشویی را به صورت جانبی بکشیم تا بتوانیم شلنگ را جدا کنیم و راحت کار کنیم.

شیلنگ

کارتن ها را روی زمین قرار می دهیم و ماشین لباسشویی را با احتیاط زیاد می چرخانیم و آن را به پهلو روی کارتن پهن می کنیم تا از خط و خش و آسیب احتمالی جلوگیری شود.

در این مرحله، آب همچنان بیرون می‌آید که می‌توانیم آن را به داخل حوضچه خود هدایت کرده و با پارچه‌هایی خشک کنیم.

در این مرحله لازم است با اهرم زدن فنر ثابت با انبر دماغه سوزنی، لوله را از پمپ تخلیه خارج کنید. پس از آزاد شدن، سایر گیره های موجود را بردارید و به استخراج ادامه دهید. برای نصب شیلنگ جدید ما، لازم است تکیه گاه لاستیکی را در همان موقعیت قبلی قرار دهیم و شیلنگ را تا انتهای پمپ تخلیه بکشیم.

همه گیره های ثابت را به منظور محکم نگه داشتن شلنگ جدید تغییر می دهیم، ماشین لباسشویی را می چرخانیم، پوشش جانبی را دوباره جمع می کنیم و مطمئن می شویم که شلنگ ما به خوبی ثابت شده است.