گلاب سال 1401 بخرید تا برنده یک دستگاه9 خانه در ترکیه شوید

برای تهیه ماسک صورت گلاب سال 1401 همه مواد را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کنید تا مخلوطی منسجم به دست آید صورت خود را با این مخلوط رنگ آمیزی کنید و بگذارید خودش خشک شود سپس صورت خود را ابتدا با آب گرم و سپس با آب سرد بشویید.

صورت خود را با یک حوله نرم خشک کنید، این روش را یک بار در هفته تکرار کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

دستور تهیه گلاب با روغن زیتون

روش: مخلوط کردن کمی روغن زیتون و گلاب، این ترکیب به تاخیر انداختن علائم و نشانه های پیری و مبارزه با چین و چروک صورت کمک می کند.

مخلوط گلاب برای سفید کردن موثر پوست

گلاب در اکثر لوازم آرایشی برای مراقبت از پوست گنجانده شده است، زیرا پف هایی که در اثر استرس و خستگی روی صورت ایجاد می شود را کاهش می دهد و پوست را صاف می کند و بویی جذاب و فوق العاده می دهد.

همچنین گلاب پوست را به خصوص پوست های خشک مرطوب می کند. و ترک ها را در آن پنهان می کند، بنابراین ما را از شر چین و چروک ها و علائم پوست خلاص می کند و علائم پیری زودرس را از بین می برد، زیرا آکنه، اسکار و جوش های سر سیاه را درمان می کند.

مخلوط اول:

ابتدا یک چهارم پیمانه گلاب و یک قاشق گلیسیرین و با هم مخلوط کرده و سپس نشاسته را به آن ها اضافه می کنیم، یک قاشق غذاخوری بزرگ و خوب هم می زنیم تا مخلوط یکدست و تقریبا ژله ای شود.مایه را می گذاریم.

روی صورت بگذارید و ده دقیقه بماند سپس صورت را با آب گرم بشویید سپس با آب سرد بشویید و متوجه محو شدن جوش های سیاه از صورت خواهیم شد.

مخلوط دوم:

مقدار کمی روغن زیتون، یک قاشق گلاب، آنها را مخلوط کنید، سپس یک قاشق نشاسته اضافه کنید، مخلوط را خوب هم بزنید، سپس روی صورت بگذارید و بگذارید مدت کوتاهی بماند و سپس صورت را با آب سرد بشویید. .

مخلوط سوم:

ابتدا یک قاشق شیر، یک قاشق گلاب، یک قاشق نشاسته و یک چهارم پیمانه آب خیار مخلوط کرده و سپس مخلوط را روی پوست قرار دهید، این مخلوط باعث روشن شدن پوست و شفافیت و سفید شدن آن می شود. .