گذاشتن خرمای درجه یک در کنج خانه موجب فرار موش می شود

خرمای درجه یک ممکن است به جلوگیری از افزایش بیش از حد قند خون بعد از خوردن غذا کمک کند. یک مطالعه در مورد تأثیر مصرف خرمای درجه یک بر روده تأیید کرد که در حین خوردن خرما، آزمودنی‌ها در دفعات دفع مدفوع بهبود پیدا کردند. همچنین کاهش سطح مواد شیمیایی در مدفوع وجود دارد که به سلول‌ها آسیب می‌رسانند و منجر به جهش‌هایی می‌شوند که ممکن است باعث سرطان شوند.

خرما را می توان مانند کشمش به صورت تازه یا خشک مصرف کرد. مردم همچنین می توانند با هدف بهره مندی از فواید خرما، آنها را به انواع غذاهای شیرین یا خوش طعم اضافه کنند.

خرمای شکم پر یکی از میان وعده های مورد علاقه بسیاری از افراد است. می توانید آن را با گردو، پنیر خامه ای یا پسته پر کنید.

می توانید خرما را با خرد کردن خرما، برش دادن و جدا کردن دانه های آن به سالاد مورد علاقه خود اضافه کنید.

می توانید خرما را با نوع دیگری از میوه مخلوط کنید تا از شیرینی طبیعی و ارزش غذایی آن به طور همزمان بهره ببرید.

مردم می توانند خرما را با مغزها، زغال اخته، جو دو سر، تکه های نارگیل یا مواد مختلف دیگر مخلوط کنند تا «توپ های انرژی» بدون پخت بسازند.

خمیر پف کرده، پودر کوکی و چوب های نارگیل را در یک کاسه عمیق، خوب مخلوط کنید.

کمی مایع اضافه کنید و با مخلوط مخلوط کنید و خوب اضافه کنید و کاملا پر کنید.

چایخوری از مخمر مایه خمیر شده و به صورت رویه متوسط ​​است.

روی خمر خرما را با یاک دانا آجیل بو دادا پر کنید، صبا روی تاپ خرما را با نارگیل و آجیل بابو شانید.

این مراحل قبل از تکرار است تا مقدار مایه کاملاً خوب باشد.با تهیه خرمه مخمر می توانید فواید خرمه را با عنوان شیرین کیناندا ببینید که بسیار طبیعی است. می توانید مطمئن شوید که مخلوط دارید وگرنه نمی توانید آن را بخورید، اما باید مشروطیت آنچه را در ذهن دارید مطالعه کنید. اگر یک فنجان چاکر داشته باشید، می توانید آن را بنوشید.