میوه خشک عمده اصفهان موجب افزایش قد کودکان می شود

به لطف این فواید، مصرف منظم میوه خشک عمده اصفهان برای موارد زیر مفید است ترویج کنترل وزن و کاهش چربی؛ حفظ سطح طبیعی کلسترول خون ؛ کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی؛ ترویج کنترل قند خون؛ پشتیبانی از عملکرد اندوتلیال، بهبود سلامت عروق خونی؛ ترویج منظم بودن روده و جلوگیری از تومورهای روده بزرگ.

حمایت از تعادل فلور باکتریایی روده؛ محافظت در برابر استرس اکسیداتیو و مقابله با پدیده های التهابی.

برخی از انواع میوه های خشک نیز به دلیل توانایی بالقوه آنها در بهبود عملکرد جنسی مردان، به لطف محتوای بالای آرژنین ، مورد مطالعه قرار گرفته اند .

در مجموع، یک متاآنالیز نشان می دهد که مصرف منظم آجیل درختی، مرگ و میر کلی ناشی از همه علل را تا حدود 20 درصد کاهش می دهد 3 .

باعث افزایش یا کاهش وزن می شود بسیاری از مردم فکر می کنند که آجیل به دلیل داشتن چربی و کالری بالا، شما را چاق می کند.

در واقع، مطالعات اپیدمیولوژیک و تجربی بارها تایید کرده اند که مصرف منظم آجیل به چاقی کمک نمی کند .

میوه

برعکس، می تواند به کاهش وزن کمک کند 4 یک مطالعه رژیم غذایی 8865 مرد و زن را طی 28 ماه بررسی کرد.

از تجزیه و تحلیل داده‌ها، مشخص شد کسانی که دو وعده یا بیشتر آجیل در هفته می‌خورند، 31 درصد کمتر در خطر افزایش وزن قرار دارند (در مقایسه با کسانی که هرگز یا به ندرت آن‌ها را مصرف می‌کنند ) .

در مطالعات کنترل‌شده‌ای که شرکت‌کنندگان مجبور بودند از یک رژیم غذایی سخت پیروی کنند ، افزودن انواع مختلف آجیل باعث افزایش وزن نمی‌شد .

برعکس، در بسیاری از موارد افزایش کاهش وزن مشاهده شد.

مهمتر از آن، در مطالعاتی که آجیل به رژیم غذایی افرادی اضافه شد که می‌توانستند هر طور که می‌خواهند بخورند، مصرف آجیل منجر به افزایش وزن نمی‌شود.

علاوه بر این، چندین مطالعه مشاهده ای نشان داده اند که مصرف آجیل بیشتر با وزن کمتر بدن مرتبط است.