قاچاق میوه خشک در عمان باعث بالا رفتن نرخ پوند را کاهش داد

مطالعات دیگر نشان داده اند که برگ های توت سفید در بسته میوه خشک در عمان دارای پتانسیل تعدیل عملکرد سیستم ایمنی هستند. این توانایی پایین آوردن سیستم ایمنی بیش فعال یا تنظیم مثبت سیستم ایمنی ضعیف است.

توت سفید محصولات توت سفید موروس آلبا فولکلور و تاریخ زمانی که رومی ها به بریتانیا حمله کردند، درختان توت را با خود آوردند! از برگ ها برای اهداف دارویی از جمله برای درمان بیماری های دهان، نای و ریه استفاده می شد.

در قرن هفدهم، مردم از ریشه درختان توت نیز برای از بین بردن کرم های نواری استفاده می کردند.

در زمان تودور، آنها در سراسر اروپا به خاطر انواع توت های آبدارشان مورد توجه قرار گرفتند. گفته می شود که هنری هشتم یک درخت توت در ملک خود در چلسی کاشته بود.

بعدها، پادشاه جیمز اول تصمیم گرفت که بریتانیا باید در تولید ابریشم با فرانسه رقابت کند. او ده هزار درخت توت برای تهیه غذا برای کرم‌های ابریشم آورد و تعدادی را در باغ بزرگ توت در نزدیکی کاخ باکینگهام کاشت.

پروژه کرم ابریشم شکست خورد زیرا پادشاه به جای درختان سفیدی که کرم ابریشم دوست دارند، درخت توت سیاه خرید. استفاده سنتی توت سفید که بومی چین است، تاریخچه ای از استفاده دارد که تا تاریخچه تاریخ امتداد دارد.

درخت توت توسط بسیاری از تمدن‌های باستانی به دلیل میوه‌های خوشمزه و برگ‌های دارویی آن کشت می‌شد – برگ‌هایی که معروف‌ترین آن‌ها به‌عنوان غذای کرم‌های ابریشم، یکی از ارزشمندترین صادرات چین، استفاده می‌شود.

در طب سنتی چینی گفته می شود که توت سفید روی مریدین های قلب، کبد، کلیه ها، ریه ها و طحال اثر می گذارد. همچنین به طور سنتی برای درمان کم خونی، یبوست، پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا و به عنوان دارویی برای سفید شدن مو استفاده می شود.

این توت های خوشمزه را روی موسلی، ماست که در پخت استفاده می شود بپاشید یا مستقیماً به عنوان یک میان وعده سالم بخورید.