ظاهر هودی در روم باستان چگونه بود؟

درحقیقت هودی پسرانه اسپرت عمدتاً شنل‌ها و لباس‌های شنل مانند با کلاه‌های متصل در هنر یونان و روم باستان ظاهر می‌شوند.

اگرچه من عمدتاً تحصیلات غربی داشته‌ام و کمتر از آنچه باید درباره فرهنگ‌ها و تاریخ‌های شرق می‌دانم، تصور می‌کنم هودی‌ها در شرق حداقل به همان اندازه در دوره کلاسیک غربی ظاهر شدند.

به بعد، هودی دخترانه تهران همچنان در قرون وسطی رواج یافتند، همانطور که تصاویر مربوط به دوره زمانی نشان می دهد.

مردان و زنان قرون وسطایی برای مقاصد مختلف در طبقه‌های مختلف اجتماعی، از زنان اشرافی شیک که برای سفر شنل‌های مقنعه‌ای به تن می‌کردند تا افراد فقیری که شنل‌های پارچه‌ای درشت برای گرما می‌پوشیدند، هود می‌پوشیدند.

تاریخ‌دانان هودی دخترانه زمستانه فرهنگی که در زمان بیشتر به جلو می‌روند، قهرمان (که در آن زمان با نام شرکت بافندگی Knickerbocker شناخته می‌شد) را با ساختن هودی پیراهن کش سبک مدرن، مملو از بند کشی و جیب کانگورو می‌دانند. هودی مدرن که به عنوان لباس ورزشی در نظر گرفته شده بود، همانطور که انتظار می رفت توسط ورزشکاران و همچنین توسط بچه های اسکیت بورد و هیپ هاپ و سایر جنبش های ضد فرهنگ و توسط مدیران غیرسنتی مانند مارک زاکربرگ از شهرت فیس بوک خریداری شد.

به طور خلاصه، هودی بلند دخترانه در طول هزاران سال اهداف زیادی را برای افراد زیادی در انواع مختلف انجام داده اند. (بله، واقعاً: من حتی یک اینفوگرافیک در مورد تاریخچه هودی برای نشان دادن ایجاد کرده ام.)

  • منابع:
    1. The Complex Symbolism behind the Hoodie
  • تبلیغات: 
    1. آلودگی های کشنده هوا را تماشا کنید!
    2. زالویی که خون بدن 100 فرد را خورد!
    3. چهار روش برای کار آفرینی موفق!
    4. کاربرد قابلمه در ساخت اتاق کامیون!