با انکوباتور آزمایشگاهی ایرانی آزمایشگاه ها عایق به صدا می شوند

انکوباتور آزمایشگاهی ایرانی پروتکل پیشرفته Thermo Scientific Heratherm IMH 180 برای استفاده ساده و قابل اعتماد است، از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و به طور گسترده در آزمایشگاه های پزشکی و علمی برای کار با نمونه های میکروبیولوژیکی ترموستات استفاده می شود.

از ویژگی های این دستگاه جوجه کشی می توان به وجود خروجی در داخل محفظه کار اشاره کرد که امکان نصب شیکر و سایر تجهیزات را در آن فراهم می کند. کنترل الکترونیکی انکوباتور یکنواختی دمای بالا را در سراسر محفظه و یک انحراف کوچک از دمای تنظیم شده ایجاد می کند.

محفظه از فولاد ضد زنگ با گوشه های گرد برای تمیز کردن بهتر محل کار ساخته شده است. صفحه نمایش ال سی دی تعبیه شده در درب اطلاعات مربوط به پارامترهای فعلی و تنظیم شده دستگاه را نمایش می دهد.

دستگاه جوجه کشی میکروبیولوژیکی پروتکل پیشرفته Heratherm IMH180 در عملکرد ساده و قابل اعتماد است، از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و به طور گسترده در آزمایشگاه های پزشکی و علمی برای کار با نمونه های میکروبیولوژیکی ترموستات استفاده می شود.

کنترل الکترونیکی انکوباتورهای میکروبیولوژیکی یکنواختی دمای بالا را در سراسر محفظه و یک انحراف کوچک از دمای تنظیم شده ایجاد می کند. محفظه کار از فولاد ضد زنگ با گوشه های گرد برای تمیز کردن بهتر محل کار ساخته شده است.

صفحه نمایش تعبیه شده در درب، اطلاعات مربوط به پارامترهای فعلی و تنظیم شده دستگاه را نمایش می دهد دستگاه جوجه کشی بایوسان S-Bt Smart Biotherm mini CO2 سایز جمع و جور 46 لیتری از مواد مرغوب و با طراحی عالی برای مصارف آزمایشگاهی ساخته شده است.

دستگاه جوجه کشی مینی CO2 دارای گرمایش محفظه ای از 6 طرف است که پایداری بالا و یکنواختی دما را در سراسر محفظه کار تضمین می کند. دستگاه جوجه کشی CO2 دارای لامپ UV داخلی با قابلیت برنامه ریزی لامپ در حالت ها می باشد.