استفاده از ضایعات چرم پس از برش

در طول سال‌ها و توسعه لیدی هاربرتون، من همچنان به این فکر می‌کنم که چگونه از ابتدای طراحی خلاقیت‌های لیدی هاربرتون، از طریق تولید و به عهده شما، همیشه رویکردی مثبت برای محیط زیست اتخاذ کنم. زمانی که از آن استفاده می کنید می تواند تا حد امکان دوام بیاورد.

موضوعی وجود دارد که من از زمانی که ساخت محصولات را درونی کردم روی آن کار کردم و اینکه این کار در لیل توسط ما انجام می شود: استفاده از مواد اولیه و بهینه سازی آن است.

ضایعات قطعه ای است که از برش مواد اولیه برای ساخت شیء حاصل می شود و مستقیماً برای ساخت این شیء مورد استفاده قرار نمی گیرد.

تا آنجا که به چرم مربوط می شود، برش لیزری به من این امکان را می دهد که مواد خام را تا حد امکان بهینه کنم زیرا می توان از یک خط برش برای برش چندین شی به طور همزمان استفاده کرد.

وقتی چرم برش خورد، همه تکه ها را از مربع 1 سانتی متری جمع می کنم، 1 سانتی متر در 1 سانتی متر است. چیزی برای ساختن، به عنوان مثال، یک گوشواره کوچک.
و همچنین بیشتر نوارها را از عرض حدود 0.5 سانتی متر دریافت می کنم.

کمتر از این مقادیر، من فکر می کنم که انجام کاری با آنها دشوار خواهد بود و بنابراین آنها را بازیابی نمی کنم..

در مورد پشم، برش دستی است و بنابراین من ضایعات را از 10 سانتی متر در 10 سانتی متر بازیابی می کنم. چیزی برای ساختن، به عنوان مثال، یک دستمال مرطوب کوچک یا یک دستمال.

چرم طرح دار

چگونه ضایعات چرم خود را مرتب کنم؟

مرتب سازی برای چرم بسیار مهم است. قطعا زمان کار اضافی است. اما این امکان را به من می دهد تا استفاده از برش ها را برای ساخت قطعات آینده بهینه کنم.

به طور مشخص، هر قطعه ای را که اندازه می‌گیرم برمی‌دارم و با توجه به ابعاد آن، قطعه را در یک شمع متناسب با استفاده آینده آن ذخیره می‌کنم. بنابراین من سطل های مختلفی را با توجه به ایجاد احتمالی با یک ضایعات ایجاد کردم: ذخیره سازی گوشی، تاج، جای کارت،کمربند زنانه چرم

به عنوان مثال، تمام برش های بین 1 تا 4 سانتی متر به سطل زباله کارگاه های ساخت جواهرات چرمی می روند.

 

در سال‌های آینده، مطمئناً پروژه‌های جدیدی از این هدف که استفاده مجدد از ضایعات چرم است، پدیدار خواهد شد که  از آن برای صندل مردانه چرم طبیعی استفاده بسیاری می کنند.

چرم نتیجه تبدیل شدن با دباغی یک ماده فاسد شدنی، پوست، به محصولی بادوام و ضد پوسیدگی، چرم است. این دگردیسی به لطف دانش دباغان و دباغان صورت می گیرد. بنابر تعریف، تمام موادی که از تغییر شکل پوست حیوانات به دست نمی‌آیند، از این فرقه مستثنی هستند.