کشمش امروز کاشمر غذای مورد علاقه اسب ها می باشد

خشک کردن مکانیکی: به عنوان مثال برای درست کردن کشمش امروز کاشمر، با استفاده از امواج مایکروویو ، مولکول های آب موجود در انگور امواج مایکروویو را جذب کرده و باعث تبخیر سریع می شوند. یا با هوای گرم خشک کنید.
پس پردازش
مواد خارجی مخلوط شده در خشک کن با شستشو با آب حذف شده و دوباره خشک می شوند.
مبدا

خانه ای برای خشک کردن کشمش در منطقه تورپان .
منطقه اصلی تولید کشمش در سرزمین اصلی چین در سین کیانگ است.

کشمش های تهیه شده از انگورهای بدون هسته در تورپان ، سین کیانگ ، معروف ترین هستند. آب و هوای تورپان گرم و خشک است در چهاردیواری خشک خانه آجری سوراخ های زیادی و در وسط آن براکت هایی از چوب های چوبی وجود دارد. انگورهای رسیده بدون هسته را روی آن می گذارند و با باد گرم دمیده می شوند و کشمش مرغوب را در کمترین زمان می توان به دست آورد.

کشمشکشمش امروز کاشمر

کشمش انگور خشکی است که بسیار شیرین است مانند افسنطین که به خوراکی های شیرین اضافه می شود.

کشمش یا کشمش نوع خاصی از انگور با اندازه کوچکتر است که فرآیند آبگیری را طی کرده است .آنها دارای فرمت کوچکتر، رنگ تیره و بافت چروکیده هستند .

فرآیند طبیعی از انگور تازه ای شروع می شود که در آفتاب قرار می گیرد تا زمانی که آب شود. پس از آن، صنایع این دسته های خشک شده را پردازش می کنند که تا زمان بسته بندی فله در کیسه های پلاستیکی داخل جعبه های مقوایی به وزن 10 یا 13608 کیلوگرم ، تحت استخراج دمگل ، شستشو، خشک کردن و انتخاب نهایی قرار می گیرند.

با استفاده از الک، اندازه انتخاب می شود که بر حسب واحد در 100 گرم اندازه گیری می شود. از آن در خمیر نان، کیک، پای، پودینگ، سالاد میوه، بستنی استفاده می‌شود و یا به‌عنوان سوپ مصرف می‌شود.

حاوی ویتامین های گروه B و املاح معدنی مانند فسفر، پتاسیم، آهن و کلسیم است.