چرم گاوی فلوتر ضخیم اصل طبیعی

در بازار چرم، قیمت چرم های گاوی با هم فرق دارد. بدون شک چرم گاوی از بهترین نوع چرم ها است که کاربرد های فراوانی نیز دارا است، به همین دلیل قیمت این محصول نسبت به کیفیت این چرم کمی بالا تر از چرم های دیگر برای مثال، چرم گوسفند یا چرم بز است. زیرا بیشتر از چرم های دیگر طرفدار دارد و نظر مشتریان زیادی را به خود جلب می کند.

چرم گاوی فلوتر ضخیم اصل طبیعی

قیمت خرید و فروش روز چرم گاو

قیمت خرید و فروش روز چرم گاو قیمت محصولات تولید شده با چرم طبیعی گاوی به مراتب بیشتر از سایر انواع چرم است.

چرم گاوی دارای ضخامت لایه بیشتر و دوام طولانی تری نسبت به چرم بزی و گوسفندی است و اغلب کفش و پوتین زمستانه گران قیمت از این نوع چرم ساخته شده اند.

البته کیفیت خود چرم گاوی دارای درجه مختلف است و چرم درجه یک نباید چروکیدگی بیشتر از 1 فوت داشته باشد و تغییر رنگ و تاخوردگی آن بسیار کم باشد.

ضخامت چرم گاوی با وزن آن رابطه مستقیم دارد و با افزایش وزن ضخامت هم بیشتر می گردد.

چرم گاو و بهتر است بگوییم پوست گاو به عنوان یک محصول ارزشمند در بین کارگاه های کفاشی و تولید کنندگان کفش چرم اصل محسوب می گردد.

فروش چرم گاوی ناپا

فروش چرم گاوی ناپا چرم گاوی درجه یک دارای ویژگی های خاصی است که کیفیت، قیمت فروش و محدوده کاربرد آن مشخص شده است.

چرم گاو جا کارتی از میان انواع چرم ها بیشترین ضخامت را داشته و بیشتر در ساخت چمدان، کمربند و گاهی زین اسب به کار می رود.

مهمترین ویژگی یک چرم گاوی خالص عدم ترک ترک شدن بعد از مدت استفاده زیاد و نرم بودن چرم در تن افراد و ضد سالک و کارد باشد.

به هر حال برای تولید مبلمان چرم گاو درجه یک گزینه مناسبی است چون دوام و پایداری و نرمی و کیفیت خود را در طی مدت طولانی حفظ می کند.

در کاربرد چرم برای تولیدی مبل بهترین سورت انتخاب می گردد و نباید از چرم ضعیف که سالک و کارد و زیر شکم دارد استفاده گردد.

چرم گاوی فلوتر طبیعی

چرم گاوی فلوتر طبیعی چرم گاوی در ساخت انواع مبلمان اداری، خانگی و صندلی مدارس و ادارات که ویژگی دوام، ضد چروک بودن بسیار مهم است استفاده می شود و باید از بهترین سورت چرم برای این نوع کاربرد استفاده کرد.

همچنین چکمه و کفش های زمستانه، انواع کفش های ایمنی و دستکش ها که عایق بودن در برابر سرما و مقاوم بودن در برابر خوردگی و حرارت بسیار مهم است را از چرم گاوی با ضخامت زیاد استفاده می کنند.

برخی از انواع چرم های گاوی هم در ساخت چمدان های بزرگ مسافرتی و یا حکاکی بر روی چرم استفاده می شوند.

چرم گاوی درجه یک ساخت ایران قابل رقابت با چرم های تولید ایتالیا و ترکیه است و به عنوان یک محصول صادراتی به برخی کشورها صادر می گردد.

در این نوشتار چشم انداز بازار جهانی و وضعیت تولید و صادرات انواع چرم گاوی در جهان را به طور اختصار بیان می کنیم.

بهترین صادر کنندگان چرم گاوی در ایران در شهر تبریز قرار دارند و بخش عمده ای از تولید و صادرات و ارز آوری در زمینه محصولات چرمی را بر عهده گرفته اند.

صنعت چرم در دنیا طرفداران بسیار زیادی داشته و هر کدام از کشورها بسته به سابقه خود سهمی در صادرات آن در حوزه جهانی دارند.

صنعت گسترده و کاملا اشتغال زا که سهم عمده ای از صادرات و واردات یک کشور دارد بخصوص در حوزه پوشاک به خود اختصاص داده است.

صنعت چرم در کشورهای دنیا هر دهه دستخوش تحولات زیادی با توجه به نرخ ارز می گردد.

یکی از بازارهای بین المللی چرم در فاصله نه چندان دور از شهر گوانگجو چین به نام نمایشگاه هوادو شیلینگ هر ساله برگزار می گردد، این نمایشگاه با حضور برند های مشهور چینی و بین المللی مشهور است و انواع محصولات چرمی شامل کیف، کیف پول، کمربند، کفش و غیره در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

در ایتالیا یک نمایشگاه هر ساله به صورت ثابت در مرکز این کشور به نام نمایشگاه چرم میلان برگزار می گردد.

بر اساس یک آمار 15 درصد چرم فرآوری شده دنیا و 60 درصد آن را ایتالیا در اروپا به خود اختصاص داده است.

تولید کفش و پوتین چرم نظامی از محصولاتی است که روسیه در آن حرف اول را می زند که البته در طول سالیان گذشته با کاهش عرضه و تقاضا روبه رو گردیده است.

کشور اندونزی نمونه کشورهایی است که در تولید انواع پاپوش و کفش ورزش برند های معروف، مانند آدیداس، نایک و ریبوک بسیار موفق عمل کرده است.

کشوری مانند مصر با وجود اینکه در زمینه چرم و پوست استعداد زیادی داشته اما به دلیل استقبال کم سرمایه گذاران نتوانسته است در سطح جهانی جایگاهی دست و پا کند.

کشور تونس بعد از اتیوپی یکی از بهترین ها در زمینه تولید چرم بوده و کشورهای ایتالیا، فرانسه و آلمان بیش از 90 درصد صادرات محصولات چرم از تونس را به خود اختصاص داده اند.

در کشور های حوزه اروپا ترکیه بعد از ایتالیا طلایه دار صنعت چرم و چرم سازی با ارزش سالیانه حدود ۶۵۰ میلیون دلار است.

مهم ترین چرم رایج موجود در بازار چرم گاو جدید را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

در بازار چرم انواع چرم گاو جدید تولید و عرضه می گردد که بعضی آن ها را به اختصار شرح داده ایم.

1- چرم اشبالت : در ساخت کیف و کفش به مقدار زیادی از این نوع چرم استفاده شده است و بیشتر از چرم ضخیم و لابه پرزدار چرم گاوی بدست می آید و جهت استفاده رنگ کاملا یکدست بر تمام سطح آن پاشیده می شود و با سمباده پرداخت نهایی می شود.

2- چرم نوبوک : این چرم مرغوب ترین نوع چرم گاوی پرزدار محسوب می گردد و در ساخت روکش مبل و کیف و کفش از آن استفاده می گردد. یکی از خصوصیات مهم این چرم عدم چروک و کثیف شدن دیر هنگام آن است.

3- چرم نقش شرانگ گاوی : دارای بافت و شکل طبیعی چرم گاو بوده با این فرق که با دستگاه چاپ نقش های دانه دانه ریز و درشت بر روی آن نمایان می گردد.

به دلیل پرداخت کم در مراحل تولید در تهیه انواع کیف کاربرد فراوانی پیدا کرده است.

4- چرم گاوی میلینگ : از خصوصیات بارز این نوع چرم ضخامت و تراکم و مقاومت بالا در برابر جذب آب را می توان نام برد و در تهیه کیف و روکش مبل استفاده می شود.

5- چرم فلوتر : دارای سطحی صاف با کمی برجستگی است و به دلیل مقاومت سایشی و ضد خراش کاربرد زیادی در تولید کیف، کفش، کمربند و دستکش دارد.

6- چرم هورس گاوی : با چرم فلوتر شباهت نمای ظاهری یکسانی دارد اما ظریف تر از چرم نبوک است و مانند سایر چرم ها در ساخت کیف و کفش قابل استفاده است.

7- چرم ناپا : چرم مرغوب، ضد آب و گرانقیمت است و با توجه به فول گرین بودن آثار مو، بهترین گرینه برای تولید کننده های کیف است.

8- چرم ورنی : چرم گاوی براق شده با یک لایه لعاب لاکی است که بیشتر در تهیه کیف و کفش استفاده می گردد.

9- چرم الگانت : یک چرم کاملا لوکس و گران قیمت دارای بالاترین کیفیت بدون هیچ گونه لکه است که دارای یک سطح صاف در رو و سطح پشتی پرزدار است.

این چرم به مرور زمان زیباتر می شود و بیشتر در تولید پالتو، روکش مبل، کاپشن و دستکش استفاده شده است.

10- چرم جیر : دارای سطحی کاملا مخملی که می تواند از ترکیب چرم گوساله و بز باشد و با چرم اشبالت شباهت زیادی داشته ولی لطافت بالاترین را دارا می باشد.

بسته بندی چرم گاوی فلوتر ضخیم

بسته بندی چرم گاوی فلوتر ضخیم در بسته بندی انواع چرم از نظر قیمت، نوع گاوی فلوتر ضخیم تقریبا دارای قیمت دو برابر چرم بزی دباغی نشده است.

چرم های بزرگ پا، دو ریز و پرتی کمتری دارند و مقرون به صرفه تر از نوع ریز پا هستند. طیف وسیع از انواع پوشاک مانند کت و پالتوی چرمی، کیف اداری و جیبی و دستکش زمستانه و حفاظتی در انواع مردانه و زنانه را می توان از جنس چرم گاوی تولید نمود.

چرم گاوی فلوتر ضخیم درجه یک می تواند بدون رنگ تولید گردد و درصد چروکیدگی آن بسیار کم و در حدود میلیمتری در قسمت های گوشه چرم است و بقیه قسمت های چرم دارای کیفیت یکسانی هستند.

چرم گاوی به دلیل اینکه از چرم های سنگین محسوب می شود دارای ضخامت بیشتری است.

پوشاک چرمی زمستانه مانند نیم بوت، چکمه، کفش و پالتو از جمله مواردی هستند که بیشتر از چرم ضد آب و درجه یک گاوی در ساخت آن ها استفاده می گردد. چرم تبریز را باید به عنوان بهترین چرم گاوی که قابلیت صادرات و رقابت در سطح جهان را دارد قلمداد کرد.

چرم گاوی فلوتر ضخیم

چرم گاوی فلوتر ضخیم پخش کنندگان چرم گاوی فلوتر ضخیم بسیاری وجود دارند که در زمینه تولید و پخش مستقیم چرم گاوی کمربندی فعالیت می کنند. چرم گاوی فلوتر ضخیم مرغوب برای تولید جا کارتی، کمربند و … که ضخامت و دوام و استحکام و ظاهر در آن مهم است کاربرد دارد و توجه تولید کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است.

چرم گاوی در انواع مختلف در شهر های مختلف از جمله تبریز ساخته می شود و خود دارای انواع مختلف است که در این مقاله معرفی می گردد.

چرم طبیعی در کل سه نوع تقسیم بندی دارد.

1-چرم سبک

2-چرم سنگین

3-چرم نیمه سنگین

چرم گاوی در دسته چرم های سنگین قرار می گیرد.

چرم گاوی فلوتر از لحاظ کیفیت دارای خصوصیات منحصر به فردی است که تقسیم بندی کیفی آن، بر تجارت چرم سازان تاثیر گذار بوده است.

چرم گاوی فلوتر را از نظر درجه کیفیت می توان به چهار نوع اصلی تقسیم کرد:

چرم درجه یک، که به عنوان چرم با رخ کاملا سالم شناخته می شود، کوچکترین اثری از بریدگی در سطح آن وجود ندارد، سطح نمای خارجی آن بدون فرسودگی و فساد می باشد، در صورتی که هنوز وارد پروسه تولید نشده است دچار افت کیفیت نگردد و در نهایت دارای ضایعات بیشتر از 2 مورد نباشد و پشت چرم ضخامت اصلی خود را حفظ نماید.

چرم درجه سه، آثار بریدگی و ضایعات کمتر از 1/5 کل چرم را دارد، به طوری که بریدگی ها در کل سطح چرم پراکنده نباشد و بر روی سطح چرم به غیر از یک تا دو نقطه ریز، آثار جراحتی وجود نداشته باشد.

در نهایت چرم درجه چهار، بر خلاف سه نوع دیگر دارای ضایعه در قسمت ستون فقرات است.

علاوه بر چهار ویژگی تخصصی بالا، جهت شناخت انواع چرم گاوی از نظر کیفیت موارد زیر هم می تواند به عنوان راهنما استفاده گردد.

۱-برچسب چرم نشان دهنده محصولات با چرم گاوی طبیعی است که آن را از چرم مصنوعی متمایز می کند.

نکته مهم دیگر اینکه محصولات چرم گاوی طبیعی دارای مهر نشان دهنده ی طبیعی بودن چرم به کار گرفته شده در تهیه ی محصول هستند.البته نوع برند باید ثبت شده و اورجینال باشد.

۲- بوی چرم

چرم طبیعی گاوی اصلی دارای بوی مخصوص و خاصی است که فقط تولید کننده های چرم آن را تشخیص می دهند.

اخیرا استفاده از نوع خاصی از اسانس عطر در چرم های طبیعی گاوی مشاهده گردیده است.

۳- قیمت چرم

واضح است که قیمت چرم و محصولات چرم طبیعی گاوی بالاتر از مصنوعی است و برای خرید هوشمندانه حتما مشاوره اصل بودن چرم را از کارشناس فروش انواع چرم در ایران سوال کنید.

۴- خرید از فروشگاه معتبر

باید از فروشگاه های معتبر که کاتالوگ و شناسنامه و گارانتی چرم را به همراه چرم در اختیار مشتری می گذارند خرید نمایید.

۵-جنس پشت چرم

با مشاهده درز دوخت می توان دید که پشت چرم طبیعی پرزدار است، در حالی که پشت چرم مصنوعی از نخ دوخته شده است.

۶- ضخامت ناهمگن

چرم طبیعی گاهی دارای ضخامت یکدست در تمام سطوح نیست و سطوحی ضخیم و یا سطوحی نازک به نظر می رسند.

۷- انعکاس نور

چرم طبیعی، نور را به صورت یکنواخت منعکس نکرده بلکه حالت مات و براق شکل می گیرد. بافت روی چرم نباید دارای بافت تکراری و قابل دنبال کردن باشد.

9- از تست شعله هم که در بیرون از فروشگاه جهت تشخیص اصل بودن چرم استفاده می گردد، چرم اصل تغییر شکل نمی دهد و مثل پلاستیک جمع می گردد.

10-از طریق لامسه یا لمس چرم می توان به کیفیت بالای چرم پی برد. چرم اصل حس گرما در دست و چرم مصنوعی حس سرما در دست ایجاد می کند.

خرید عمده پخش چرم گاوی فلوتر تبریز

خرید عمده پخش چرم گاوی فلوتر تبریز در دنیای امروز یکی از راههای موفقیت در بازار، داشتن اطلاعات بروز و آنلاین است که به شما کمک می کند تا هر لحظه بدانید قیمت اجناس مختلف چقدر تغییر کرده است. و بر اساس این تغییرات شما بتوانید تصمیم درستی بگیرید. بنابراین بحث دریافت اطلاعات آنلاین در زمینه معاملات بزرگ نقش حیاتی دارد. ممکن است با نداشتن اطلاعات بروز انتخابی انجام دهید که شما را به ورشکستگی بکشاند. پس در این مورد مهم خیلی دقت و توجه داشته باشید. در عرصه چرم ها نیز همین قضیه صدق می کند. شما بهتر میدانید که در این دوره بازار اصلا معلوم نیست، قیمت چرم گاوی فلوتر تبریز بالایی دارد.

تولید چرم گاوی فلوتر

تولید چرم گاوی فلوتر مشخصات ظاهری نقش تاثیر گذاری در قیمت و تشخیص کیفیت چرم گاوی اصفهان دارد. چرم گاهی در رنگ های مختلف مانند مشکی ساده، قهوه ای سوخته و عسلی تولید می گردد و محبوبترین رنگ ها در بین مصرف کنندگی هم به حساب می آیند.

چرم گاوی دارای مقاومت بالایی در برابر سرما و ضربه است و دارای الیاف کاملا متراکم و فشرده و بدون چروکیدگی زیاد است. یک چرم صاف و یکدست و بدون گرین است و در ضخامت های مختلف تولید می گردد.

پشت چرم طبیعی گاوی ظاهری پرز گونه دارد اما پشت چرم مصنوعی از پارچه و فوم بیشتر ساخته شده است. پارامترهایی ضخامت، لطافت و رنگ و بو از مهمترین موارد برای تشخیص چرم مرغوب هستند. چرم گاوی دارای مقاوم ترین جنس و زیباترین رخ در میان همه چرم ها است.