چرم گاوی فلوتر ضخیم اصل طبیعی + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

مرکز خرید چرم گاوی فلوتر اصل را مستقیما به بازار عرضه می کند. این نوع چرم گاوی به دلیل کیفیت بالایی که دارد در بازار بسیار پرفروش است. به همین دلیل عرضه مستقیم آن می تواند به متعادل شدن قیمت ها کمک زیادی کند. در حال حاضر مرکز برای فروش بهتر و عرضه مناسب تر بهترین چرم فلوتر اعلا را به صورت غیرحضوری هم عرضه می کند و خریداران هم می توانند بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان خرید خود را به اندازه نیازشان به صورت عمده یا جزیی انجام دهند.

چرم گاوی فلوتر ضخیم اصل طبیعی + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

خریدار چرم گاو

خریدار چرم گاو در کشور خرید و فروش چرم گاوی فلوتر در بازار های ایران و جهان به شیوه های مختلفی رایج است شما می توانید برای خرید این محصول هم به صورت حضوری مراجعه کرده و هم از فروشگاه های اینترنتی معتبر این محصول را سفارش و خریداری کنید امروزه کارخانه های تولیدی زیادی در تولید این محصول گران بها مشغول به کار هستند که تمام تلاششان رضایت مشتریان گرامی می باشد و در این راستا همه توان خود را به کار می گیرند با در نظر گرفتن تمامی خاصیت های یک چرم می توانید بهترین محصولات را خریداری و استفاده نمایید.

در بین تمام چرم های طبیعی، محصولات فلوتر به دلیل نرمی بی نظیر و براقیت درخشانی که دارند، از طرفداران بیشتری برخوردار می باشد. خرید مستقیم چرم گاوی فلوتر منجر خواهد شد تا متقاضی هر نیازی را که داشته باشد، بتواند در ساده ترین حالت ممکن، به آسانی شناسایی نموده و خریدی ایده آل رخ دهد. یعنی دیگر نیاز به پرداخت هزینه کمتری برای دریافت محصول بوده تا افراد بیشتری توانایی دست یابی به مزیت های فوق العاده کالا را داشته باشند.

قیمت چرم گاوی فلوتر

قیمت چرم گاوی فلوتر هم کیفیت و هم قیمت محصول به دلیل عرضه مستقیم از تولید کننده تضمین شده هستند. با خرید اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه در واقع شما خریدتان را بی واسطه از تولید کننده انجام می دهید و لذا می توانید از کیفیت خرید خود اطمینان کامل داشته باشید.

چرم فلوتر در انواع گاوی و بزی هست که پس از دباغی باید بیست و چهار ساعت داخل ماده ای شیمیایی قرار داده شود تا نرم تر و انعطاف پذیر تر باشد در نتیجه یک چرم گاوی فلوتر عالی با سطحی صاف به وجود می آید. انواع چرم طبیعی به سه دسته چرم سبک، چرم نیمه سنگین، و چرم سنگین تقسیم می شوند که این تقسیم بندی بر اساس جثه حیوانات می باشد در نتیجه چرم سبک به چرم بز گفته می شود به چرم گوسفند نیمه سنگین گفته می شود و چرم گاو نیز در دسته سوم یعنی چرم سنگین قرار می گیرد از لحاظ قیمت چرم گاوی نسبت به چرم بزی گران تر می باشد.

از نظر ضخامت چرم ها، چرم بزی هر چقدر هم که ضخیم باشد از چرم گاوی لطیف تر و نرم تر می باشد از این چرم به خاطر لطافت آن بیشتر در مصارفی همچون تولید کیف و کفش زنانه استفاده می شود چرم گاوی هرچقدر هم که ضخیم یا نازک باشد از چرم بزی ضخیم تر است این چرم با توجه به محصولی که از آن در ساختش قرار است استفاده بشود می تواند هم ضخیم و سخت باشد هم نازک و انعطاف پذیر اما این چرم نسبت به چرم بزی سخت تر است و از ایستادگی بیشتری برخوردار می باشد به همین دلیل در مصارفی چون تولید کمر بند، کیف پول، کیف لپ تاپ، کیف اداری و … استفاده می شود در چرم های طبیعی چرم سنگین بهترین چرم در بازار می باشد چون دوام زیادی دارد و علاوه بر این هر چه زمان بیشتری از تولید می گذرد زیبایی آن بیشتر می شود به دلیل اینکه وسایلی مانند کیف همیشه در معرض آسیب دیدن هستند معمولا برای ساخت آن از چرم سنگین استفاده می شود شما در بازار روز انواع چرم گاوی را می توانید ببینید چون تنوع طرح زیادی دارد.

چرم گاوی فلوتر فله

چرم گاوی فلوتر فله فروش چرم گاوی فلوتر، یکی از مواردی است که در سالهای اخیر به شدت مورد استقبال و توجه مراکز تولیدی چرم قرار گرفته است. این چرم بسیار پرکاربرد است و مصرف کنندگان هم استقبال بسیار زیادی را از آن داشته اند. به همین دلیل لازم است حتما آن را بشناسید و از آن استفاده نمایید. این نوع چرم دارای آمار فروش بسیار بالایی است و کاربرد های فراوانی هم دارد. از جمله اینکه:

  • • استفاده در پوشاک مردانه و زنانه
  • • روکش بسیاری از کفش ها و همچنین ست های چرم
  • • استفاده در صندلی های اداری و خانگی
  • • استفاده به عنوان روکش های مبلمان؛ به خصوص مبلمان مجلل و سلطنتی
  • • روکش صندلی های اتومبیل
  • • کیف های چرمی شامل کیف های اداری، مدارس و همچنین کیف لپ تاپ و ساک های باشگاهی
  • • استفاده بر روی چمدانها و ساک های مسافرتی

بنابراین همانطور که مشاهده می کنید، چرم فلوتر از جمله مواد اولیه بسیار مورد نیاز در صنعت تولیدی کشور می باشد و دلیل آمار بالای فروش چرم گاوی فلوتر نیز همین است. این نوع چرم در رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. همچنین دانه های فلوتر گاهی اوقات ریز، گاهی معمولی و گاهی هم درشت هستند. معمولا ماشین ها و تجهیزات چرمی، نوع درشت آن را بیشتر تولید می کنند که دلیل آن هم زیبایی خیره کننده آن است.

چرم گاوی فلوتر طبیعی

چرم گاوی فلوتر طبیعی تولید چرم فلوتر بیشتر از پوست حیواناتی مانند گاو یا بز انجام می گیرد. این چرم دارای رنگ بندی متنوعی است. برای تولید این نوع چرم مراحل مختلف دباغی و فرآوری بر روی محصول صورت می گیرد تا در نهایت چرم با کیفیت بالا و قابل قبول به بازار عرضه شود. برای تولید چرم فلوتر ابتدا پوست را پس از تمیز کردن و شستن در درون محلولی شیمیایی قرار می دهند تا الیاف آن نرم تر و انعطاف آن افزایش یابد. استفاده از این ماده شیمیایی ضمن آنکه نرمی بیشتری را به چرم می دهد، تمام اضافات و مواد چسبیده به پوست را نیز از بین می برد. پوست پس از این مرحله وارد گرم خانه شده تا کاملا خشک شود. پس از خشک شدن آن را به قسمت فرآوری منتقل می کنند تا کارهای لازم برای برطرف کردن زبری سطح آن انجام گیرد. در نهایت چرمی با سطح صاف و البته با کمی برجستگی آماده بسته بندی می شود. چرم گاوی فلوتر در عین منعطف بودن مقاومت بسیار خوبی در برابر خراش و سابیده شدن دارد. به همین دلیل از آن در تولید انواع پوتین، کاپشن های ضخیم چرمی و … استفاده می شود.

برای سفارش مستقیم چرم گاوی فلوتر راه های مختلفی وجود دارد. اگر به دنبال راهی مطمئن و به صرفه برای خرید چرم گاوی اعلا هستید می توانید برای ثبت سفارش به سایت ما مراجعه نمایید. فروش آنلاین بوده و شما می توانید خریدتان را در کوتاه ترین زمان انجام دهید. چرم گاوی فلوتر در اندازه های مختلف برای فروش عرضه گردیده است و شما می توانید آن را در اندازه مورد نیاز خودتان انتخاب نمایید. امکان جستجو در بین محصولات عرضه شده وجود دارد، لذا شما می توانید از بین محصولات ارائه شده با توجه به بودجه ای که برای خرید مدنظر گرفته اید، اقدام به خرید کنید.

چرم فلوتر، مورد مناسبی برای استفاده در هنگام ساخت انواع کیف، کفش، کاپشن و اکسسوری های چرمی می باشد. رنگ بندی های متنوع آبی نفتی، سفید کرم، مشکی، قهوه ای سوخته، دودی، خاکستری و سرمه ای، دست مخاطب را باز می گذارد تا با توجه به سلیقه فردی و نیازی که دارد، مناسب ترین مورد را شناسایی نمایند. نرمی فوق العاده و کیفیت ظاهری بی نظیری که دارد، در اولین نظر توجه هر بیننده ای را به سمت خود جلب نموده و او را به تمجید وا می دارد. به خاطر بافت طبیعی خود، دارای فراز و فرود های بسیاری در کالا می باشد. یعنی ضربه های احتمالی وارد شده را تحمل کرده تا هیچ گونه آسیبی در کالا وارد نشود. با گذشت زمان، نه تنها ناقص نمی شود، بلکه رویکرد بهتری را از خود بروز داده و ارزش بیشتری را بدست خواهد آورد. در بین تمام گروه های سنی طرفدار داشته تا عملکرد شایسته ای را به نمایش بگذارد.

توزیع چرم گاوی فلوتر، به روش های غیر حضوری شکل می گیرد. یعنی تنها کاری که مشتری باید انجام دهد، این است که تلفن همراه خود را برداشته و به یکی از شماره های ذکر شده در سایت ارتباط برقرار نماید. مشخصات فنی کالا را مطالعه نموده تا به اطلاعات بیشتری در این خصوص دسترسی داشته باشد.

چرم گاوی اعلا

چرم گاوی اعلا کارخانه های تولید کننده چرم گاوی فلوتر مطمئناً در تیراژهای هزار و دو هزار پا چرم را تولید نمی کنند، بلکه در تیراژهای بالای ۲۰ هزار پا چرم را تولید می‌کنند و به بازار عرضه می‌کنند. عرضه کننده اصلی چرم گاوی فلوتر به بازار و به تولیدی ها مطمئنا شرکت های بازرگانی هستند که در امر بازرگانی کارخانه ها مشغول به فعالیت هستند و جزئی از کارخانه‌های تولیدی حساب می‌شوند و در معنای دیگر می توان به آن ها دفتر فروش کارخانه های چرم سازی هم گفت.

حال اگر خواسته باشید از شرکت‌بازرگانی ما که فروش چرم گاوی فلوتر را از کارخانه تولیدی آن انجام می دهد، خرید این چرم را انجام دهید، به شما اطلاعات کامل در رابطه با این چرم که به صورت عمده به فروش میرسد می‌دهیم. به طور کلی لطیف بودن و نرم بودن در چاپ فلوتر را همه می دانند. منظور ما این است که چرم فلوتر دارای این مزیت ها است. تولید آن را اگر خواسته باشید میتوانیم با پوست‌های بسیار بسیار درجه یک و عالی که از کشتارگاه های صنعتی دباغی می شوند انجام دهیم. حتی میتوانید به ما سفارش دهید که با کیفیت متوسط و ضعیف آن را تولید کنیم که از پوست های کم کیفیت تر استفاده خواهیم کرد ولی سعی می کنیم تا کیفیت را بسیار ضعیف نکنیم و کیفیت متوسط رو به بالا را به شما تحویل دهیم. در قسمت بعد و بخش بعد میخواهیم در رابطه با این چرم بیشتر توضیح دهیم و کاربرد آن را هم به شما اعلام کنیم.

قیمت چرم گاو در ایران

قیمت چرم گاو در ایران پس از دانستن مزایا و کاربرد های چرم فلوتر، قطعا به دنبال مرکزی معتبر جهت خرید و تهیه چرم گاوی مورد نیاز خود هستید. مرکزی که قیمت مناسب را با کیفیتی بالا ارائه دهد و همچنین با مهارت و تجربه کافی در حوزه خرید و فروش چرم گاوی فلوتر، شما را راهنمایی کند. شرکت ما دقیقا مطابق با خواسته و نیاز شما، چرم گاوی فلوتر با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. خرید از شرکت ما، چیزی به غیر از رضایتمندی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

فروش چرم گاوی فلوتر به صورت عمده انجام پذیر است و شما میتوانید سفارش تولید آن را بدهید و حتی می توانید رنگ بندی مورد نظر خود را تعیین کنید و حتی می‌توانید دانه‌های آن را انتخاب کنید که دانه های چاپ شده بر روی چرم ریز باشند یا درشت باشند. ما تمامی این موارد را در تولید چرم گاوی فلوتر انجام می‌دهیم تا بهترین مدل چرم را در قیمت تولید به شما مشتری عزیز عرضه کنیم.

کیف چرم پوست گاو

کیف چرم پوست گاو فروش کیف پوست گاو فلوتر توسط شرکت ما از شما سوالاتی در رابطه با ضخامت رنگ بندی چاپ و… می شود که اگر آنها را ندانسته باشید و اطلاعاتتان نسبت به این مسائل ضعیف باشد نخواهید توانست جواب درستی به ما بدهید و شاید در خرید به مشکلاتی بخورید. در رابطه با کاربرد این چرم میخواهیم به شما اعلام کنیم که مزیت هایی که گفته شد مثل لطافت این چرم و نرم بودن و یک نواخت بودن این چرم در چاپ آن باعث می شود تا مشتری های خاص زیادی را داشته باشد که محصولات بسیار خاصی را تولید و به بازار عرضه می کنند.

این چرم را میتوانید در تولید کیف چرمی و کفش استفاده کنید. بیشترین استفاده چرم گاوی فلوتر در تولید کیف انجام میشود. در بعضی موارد هم میبینید که در کمربند های زنانه و مردانه از چرم گاوی فلوتر در چاپ ریز آن استفاده می کنند. در رابطه با ضخامت چرم گاوی فلوتر نمی‌توان یک ضخامت دقیق را به شما اعلام کرد و همان ضخامت را به شما ارائه کرد چون در هر پروسه تولید ضخامت های مختلفی تولید می شوند که مخصوص محصولات مختلفی هستند. در فروش چرم گاوی فلوتر توسط شرکت ما زمانی می شود که آنرا موجود نداشته باشیم بنابراین آن را برای شما به صورت سفارشی در رنگی که می‌خواهید تولید می‌کنیم. از لحاظ زمان بندی حدوداً دو هفته طول می‌کشد تا چرم ها تولید و برای شما ارسال شوند.