چرم گاوی خام با کیفیت

چرم گاوی خام از جمله چرم های بسیار مناسبی است که می تواند برای تهیه انواع پوشاک و محصولات متنوع دیگر به کار برده شود. این نوع چرم ها در فرایندی بسیار مناسب تولید می شود و چون خام هستند می توانند در صنایع متفاوت به کار برده شوند. برای خرید چرم های گاوی خام بهتر است که به کارخانه های معتبر و کارگاه هایی که این محصول را با کیفیتی بسیار مناسب تولید می کنند، مراجعه کرده و آن‌ها را به صورت انبوه و عمده تهیه کنید.

چرم گاوی خام با کیفیت

انواع چرم های گاو

انواع چرم های گاو

تهیه محصولات چرمی از پوست گاو از زمان های قدیم رواج داشته است و بسیاری از محصولات متنوع از این چرم ها تولید می شد. اما امروزه استفاده کردن از پوست گاو در محصولات متنوع و پوشاک کاربرد بیشتر دارد. چرم های گاو به طور کلی دارای چهار نوع هستند که در زیر به آن‌ها اشاره می کنیم.

چرم گاو بر اساس برشی که به چرم داده می شود، دارای نام های گوناگون می شود و دوام و استقامت های متفاوتی دارد. از مهمترین چرم های گاوی، چرم گاوی کامل است که قیمت بسیار بالایی دارد. این گونه چرم ها پس از دباغی شدن به صورت کامل و یکدست به فروش می رسند. چرم های گاوی کامل با دارا بودن خواص تمام چرم به فروش می رسند. اینگونه چرم‌ها بدون هیچگونه زدگی و برش تولید می‌شوند.

از دیگر چرم هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد، چرم جیر است. اینگونه چرم ها از لایه های داخلی پوست گاو تولید می‌شود. این چرم ها نرم و بسیار لطیف هستند و دوام پایین تری دارند اما به دلیل زیبایی که دارند مورد توجه کارخانه‌داران و مصرف کنندگان قرار گرفته است. از دیگر چرم هایی که مورد توجه است، چرم نبوک است که از بیرونی ترین لایه چرم های گاوی تولید می شود. اینگونه چرم ها نیز دوام و استحکام بسیار بالایی دارد و در برابر خط و خش و حرارت استقامت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. چرم های نبوک نسبت به سایر چرم ها استحکام بسیار زیادی دارند. معمولا اینگونه چرم ها را برای مصارف صنعتی و تولید روکش صندلی های خودرو استفاده می کنند.

چرم هایی که کاربرد بیشتری برای مصارف کیف و کفش دارند، چرم اشبالت می باشد. اینگونه چرم ها نیز دوام و استقامت بسیاری دارند و به دلیل اینکه به صورت انبوه تولید می‌شوند، مورد توجه کارگاه‌های تولیدی است. در هر صورت از هر نوع چرمی با توجه به محصولی که می خواهد تولید شود، استفاده می شود.

ست گاوی چرم

ست گاوی چرم

ست های گاوی چرمی در مدل های متفاوت و با قیمت های مختلف در بازار وجود دارد. معمولاً ست هایی که مردانه هستند، شامل کیف و کفش و کمربند می‌باشد. این محصول دارای قیمتی بالا می باشد، زیرا از چرم طبیعی گاو تولید شده‌اند. البته دوام و استقامت اینگونه ست‌ها بسیار بالا می باشد.

ست گاوی چرمی در رنگ های متنوع و به ویژه تیره تولید می شود. اینگونه ست‌ها در رنگ های قهوه ای تیره و روشن و خردلی طرفداران بسیاری را دارد. البته ست های تولید شده گاوی برای خانم‌ها نیز وجود دارند که شامل کیف و کفش می شود. اینگونه محصولات در رنگ بندی های متنوع برای سلیقه خانم ها تولید می گردد.

محصولاتی که برای خانم ها تولید می شوند، معمولا از چرم های نرم تر است و حتی از جیر بیشتر استفاده می شود. زیرا خانم ها به لطافت محصولات چرمی بسیار اهمیت می دهند. در حالی که آقایان به سفت بودن محصولات چرمی بیشتر علاقه‌مند هستند. بنابراین محصولاتی که از چرم گاوی تولید می شود، بیشتر مناسب آقایان می‌باشد. به ویژه کیف های پول که بسیار مستحکم و زیبا تولید می‌شوند. همچنین کفش هایی که براقیت و زیبایی خاصی دارد و از چرم گاوی تولید می‌شود.

در سال های اخیر استفاده کردن از این محصولات رواج بیشتری یافته است و به عنوان یک اکسسوری بسیار زیبا مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. به ویژه در مناسبت های خاص و تولد ها استفاده کردن از این محصول به عنوان یک کادوی بی نظیر مورد توجه قرار گرفته است. محصولاتی که از چرم گاوی اصل تهیه می‌شوند با دوام و مستحکم هستند. اینگونه محصولات به ندرت خراب و پاره می‌شود و گزینه مناسبی برای خرید به شمار می رود.

چنانچه ست های گاوی را در بسته بندی های شکیل خریداری نمایید، قیمت آن کمی بالاتر می‌رود. همچنین خرید به صورت تکی و جزئی باعث افزایش قیمت این محصول می گردد. در حالی که اگر این محصول را به صورت عمده و انبوه از کارخانه ها و کارگاه های تولیدی به صورت مستقیم تهیه کنید، قیمت ها تا حد زیادی کاهش می یابد و در هزینه‌های شما صرفه جویی می شود.

چرم گاوی سافیانو

چرم گاوی سافیانو

چرم گاوی سافیانو از جمله چرم های بسیار مرغوب و زیبایی است که تولید می شود. این محصول دارای دانه های درشت و کوچک می باشند و از چرم طبیعی مرغوب تولید می شود. معمولا محصولاتی که از این گونه چرم ها تولید می شود، بسیار مرغوب و باکیفیت هستند. قیمت این چرم ها نسبت به سایر چرم ها بالاتر می باشد.

برای تهیه چرم مرغوب و مناسب می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید و به صورت غیر حضوری این محصول را تهیه نمایید. البته خرید چرم های طبیعی از طریق کارگاه های تولیدی و کارخانه ها به صورت حضوری نیز امکان پذیر می باشد. تهیه این محصول به صورت عمده و انبوه باعث می‌شود تا قیمت اینگونه محصولات کاهش یابد و شما بتوانید آن را با قیمت مناسب تهیه کنید.

خرید به صورت غیر حضوری و از طریق سایت های معتبر اینترنتی باعث می‌شود تا بسیاری از واسطه ها نیز حذف شود. در حقیقت حذف واسطه ها در این محصول باعث کاهش قیمت آن نیز می‌شود. بعد از تهیه چرم می توانید از آن محصولات متنوعی را تولید کنید که قیمت های متفاوتی دارند و آن‌ها را به بازار عرضه نمایید.

چرم های گاوی خام را می توانید به سایر کشورها نیز عرضه نمایید. کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و کشورهای همسایه از جمله مقاصد چرم های گاوی خام هستند. فروش این محصولات به سایر کشورها باعث ارزآوری برای کشورمان خواهد شد، هرچند که توصیه می شود این محصول به صورت خام به فروش نرسد و از آن محصولات متنوع تولید شود تا ارزش افزوده آن بیشتر گردد.