نوشیدن سرکه طبیعی سیب باعث بالا زدن آلرژی یک کودک و مرگش شد

مزیت سرکه طبیعی سیب تولید بزاق و آنزیم های گوارشی را بهبود می بخشد . این امر منجر به کاهش تورم شکم و مشکلات گوارشی می شود.

کمک به حفظ شکل صحیح وزن : تحریک سوخت و ساز بدن، و در عین حال کاهش میل به شیرینی.

خشکسالی و غرقابی شرایط نامساعدی برای رشد درخت سیب است. درخت سیب سرما را تا 25 درجه زیر صفر تحمل می کند.

همچنین واضح است که اگر با یخبندان دیرهنگام برخورد کند، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود، به خصوص اگر درخت سیب قبلاً گل داده باشد. این گیاه بلند بلندی نیست: ارتفاع آن بین 5 تا 12 متر متغیر است.

این گیاه با یک تاج ضخیم و بزرگ و ریشه هایی که خیلی عمیق نیستند مشخص می شود: این توضیح می دهد که چرا این گیاه خشکسالی را خیلی دوست ندارد و نمی تواند روی آبی که در زیرزمینی ترین لایه ها وجود دارد بکشد.

یک راه عالی برای یادگیری تشخیص یک درخت میوه، تجزیه و تحلیل برگ های آن است: آنها متناوب و ساده، کمی دندانه دار هستند و با یک لایه بیضی شکل، با راس حاد و یک پایه کمی گرد مشخص می شوند.

سرکه

ما حتی می‌توانیم طیف وسیعی از اندازه‌ها را در مورد آنها ارائه دهیم: طول بین 5 تا 12 سانتی‌متر و عرض بین 3 تا 6.

دمبرگ در عوض حدود 2/5 سانتی متر طول دارد. گلها سایه هایی بین سفید و صورتی به خود می گیرند و معمولاً از 5 گلبرگ تشکیل شده اند. گلدهی در بهار مانند اکثر درختان میوه و همزمان با مرحله جوانه زدن اتفاق می افتد.

و حالا… فضایی برای سیب! به لطف این میوه است که می‌توانیم سرکه، قهرمان مطالعه خود را که اکنون برای لحظه‌ای کنار گذاشته‌ایم، به دست آوریم، اما فقط برای درک بهتر منشأ خواص و فواید بی‌شمار مواد فعال آن.

همه ما سیب را می شناسیم که به آن سیب نیز می گویند، اما اجازه دهید به هر حال آن را توصیف کنیم: شکل آن گرد است – حتی اگر درست تر بگوییم کروی است – و اندازه آن معمولاً بین 5 تا 9 سانتی متر قطر دارد.

در ابتدا رنگی که آن را متمایز می کند سبز است. در مرحله بعدی بلوغ، بسته به واریته، می تواند رنگ قرمز یا زرد/نارنجی قوی به خود بگیرد.