مردی با پیچ جوش m3 همسر خود را کشت

پیچ جوش m3 شبیه پیچ و مهره ها هستند، زیرا آنها همچنین دارای یک سر در یک سر و یک رزوه در طرف دیگر هستند. معمولاً از پیچ ها برای پیچاندن یک سوراخ با رزوه داخلی استفاده می شود. پیچ های درپوش، پیچ های ماشینی و پیچ های چوبی انواع مختلفی از پیچ های موجود هستند.

پیچ و مهره دارای یک سر در یک سر، معمولا یک سر شش گوش، و در طرف دیگر رزوه می شود. پیچ و مهره ها معمولاً همراه با مهره و گاهی اوقات با واشر برای ثابت نگه داشتن آنها استفاده می شود.

گل میخ  در این مورد، گل میخ ها در هر دو انتها رزوه می شوند و بنابراین انتهایی ندارند. همچنین برای اتصال اجزای دارای سوراخ های رزوه شده داخلی به یکدیگر استفاده می شود. با این حال، دو بخش در این مورد به هم متصل می شوند.

بست های رزوه ای بیشترین استفاده را برای مونتاژ قطعات دارند زیرا نصب و حذف در صورت نیاز آسان است. رزوه های بست به دو استاندارد اصلی استاندارد شده اند:

ISO (Metric) و ANSI (یکپارچه). رزوه های آنها نیز بسته به نوع کاربرد می تواند راست یا چپ باشد، اما اکثریت رزوه های راست هستند. بست رزوه ای سه نوع اصلی است. پیچ ها، پیچ ها و ناودانی ها.

کاربردهای اتصال دهنده ها امروزه رایج است زیرا مزایای بیشتری نسبت به سایر فرآیندهای اتصال دارد. در واقع، تقریباً تمام کاربردهای صنعتی را می توان به گونه ای طراحی کرد که فقط از اتصال دهنده ها استفاده کند که باید برخی از عوامل را در نظر گرفت. مواردی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

کاربردهای رایج اتصال دهنده ها در اطراف ما شامل صندلی ها، میزها، چهارپایه ها، درها، پنجره ها، ظروف آشپزخانه، وسایل برقی و غیره است. کاربرد گسترده بست ها در صنایع خودروسازی، حمل و نقل هوایی، تجهیزات کشاورزی، دریایی و غیره است. اتصال دهنده ها همیشه مورد توجه قرار می گیرند.