قیمت روز جاسوئیچی چرم مشهد

جاسوئیچی چرم جدید مناسب برای بیشتر کلید های اتومبیل می باشد. دارای دوخت عالی که به شما امکان می دهد کلید های خود را سازماندهی کنید. جاسوئیچی چرم مشهد با چرم طبیعی گاو تهیه می شود، و به همین دلیل دارای زیبایی بسیاری می باشد. برای استعلام قیمت روز این محصول با این شرکت تماس بگیرید.

قیمت روز جاسوئیچی چرم مشهد

انواع مدل جاسوئیچی چرم طبیعی

انواع مدل جاسوئیچی چرم طبیعی

ما انواع بسیار مختلفی از سبک کلاسیک با طراحی ظریف از جاسوئیچی های با کیفیت بالا را ارائه می دهیم. انواع مدل ها طراحی شده برای سوئیچ اتومبیل و کمربند حلقه های چرمی با دوام و شخصی با قابلیت کنترل آسان هستند. جاسوئیچی های ما هدیه ای مناسب برای آقایان و خانم ها هستند. آن ها از حلقه کلید با دوام قوی آنتیک برنجی (مواد با کیفیت بالا) و از 100٪ چرم اصل گاو ساخته شده اند.

جاکلیدی چرم طبیعی، چرم طبیعی گاوی، دارای قلاب و حلقه فلزی: این جاسوئیچی ها از آلیاژ روی با کیفیت بالا، سازگار با محیط زیست، برنجی عتیقه ساخته شده اند و از استحکام بالایی در حالی که وزن سبک باقی مانده اند، اطمینان حاصل می کنند. این چرم برخلاف سایر محصولات موجود در بازار ، 100٪ چرمی تمام لایه به جای جایگزین های ارزان قیمت پلاستیک است که پس از استفاده مکرر به راحتی تضعیف می شود. چرم لایه اول برای حفظ زیبایی طبیعی با دوام و نفوذپذیری هوا به خوبی شناخته شده است. این سبک با سهولت در ذهن طراحی شده است. با اندازه بزرگ ، بسیار بادوام و قوی است ، اما وزن اضافی و سنگینی نخواهد داشت.

جاکلیدی طرح چرم، مدل کیفی دکمه دار، دارای 6 آویز فلزی مخصوص کلید: دارنده 6 قلاب کلیدی با کیفیت عالی و ایده آل برای تهیه چرم با کیفیت بالا PU. این محصول از چرم 100٪ استفاده می شود. چرم pu توسط صنعتگران حرفه ای دستکاری شده است که به شما احساس چرم نرم و نرم پوستی برتر پو را می بخشد. این کیف پول باریک با طراحی سه برابری با بسته شدن دکمه است. حمل و نقل آسان و راحت هنگام حرکت از مزایای این محصول است. برای بیشتر کلیدهای اتومبیل مناسب است. دوخت عالی به شما امکان می دهد کلیدهای خود را سازماندهی کنید.

تولید جاسوئیچی چرم برای ماشین

تولید جاسوئیچی چرم برای ماشین جاسوئیچی هایی که در این مرکز برای فروش عرضه می شوند، دارای بهترین طراحی می باشند. از این رو می توانید آن ها را برای سازماندهی کردن انواع مختلف کلیدهای خود به کار ببرید. هم چنین طراحی زیبای آن ها سبب می شود، تا شما بسیار شیک پوش تر به نظر برسید.

در این مرکز انواع جاسوئیچی چرم فانتزی خودرو تولید می شود. از این رو قیمتی که در این مرکز برای انواع مختلف محصولات ارائه شده است، بسیار منصفانه می باشد. در این خرید شما می توانید تمامی واسطه ها را کنار بگذارید و این محصول را با قیمت واقعی تهیه کنید.