غرق شدن اسباب بازی گوشی در اقیانوس آرام

مرمرها: سوابق بازی با آجیل، دانه های میوه و سنگ های گرد در دوران باستان وجود دارد. در روم باستان، این بازی از قبل رایج بود. اولین گوی های شیشه ای کشف شده در روم احتمالاً مربوط به قرن اول قبل از میلاد است. (دو)

اسباب‌بازی‌ها، مانند خود بازی و اسباب بازی گوشی ، اهداف متعددی را در انسان‌ها و حیوانات انجام می‌دهند. آنها ضمن ایفای نقش آموزشی، سرگرمی نیز ارائه می دهند. اسباب بازی ها رفتار شناختی را افزایش می دهند و خلاقیت را تحریک می کنند .

آنها به رشد مهارت های جسمی و ذهنی کمک می کنند که بعداً در زندگی مورد نیاز است.

یکی از ساده ترین اسباب بازی ها، مجموعه ای از قطعات ساده (در اشکال مختلف) از چوب نیز یکی از بهترین اسباب بازی ها برای رشد ذهن است.

اندرو ویتکین، مدیر بازاریابی مگا برندز به Investor’s Business Daily گفت: “آنها به توسعه هماهنگی چشم و دست، مهارت های ریاضی و علمی کمک می کنند و همچنین کودکان را خلاق می کنند.”

اسباب بازی

اسباب بازی های دیگر، مانند تیله ، بازی با توپو توپ‌ها عملکردهای مشابهی را در رشد کودک انجام می‌دهند و به کودکان اجازه می‌دهند تا از بدن و ذهن خود برای یادگیری در مورد روابط فضایی، علت و معلولی، و طیف گسترده‌ای از مهارت‌های دیگر، و همچنین مهارت‌هایی که توسط Mr. ویتکین

ایک خلونا اوو چیج های جیسه خلا جاوه های. لارک ها می خواهند غذا بخورند، حیوانات و حیوانات غذا می خورند. از دهه 1970 به بعد، اسباب‌بازی‌ها، فلزات و لاک‌های بیشتری برای کسب درآمد زیاد مورد استفاده قرار گرفتند.

امروزه پلاستیک های بیشتری ساخته می شود و پلاستیک های الکترونیکی نیز وجود دارد . بازی ویدیویی Kuch log ke khelauna samjhe hai. توپ کوچ خلونا های موتور پلاستیکی اور گودی .

اسباب بازی شیئی برای بازی ، سرگرمی ، سرگرمی ، یادگیری است که عموماً برای کودکان در نظر گرفته شده است. برخی از اسباب‌بازی‌ها نیز برای حیوانات خانگی ، به‌ویژه سگ‌ها و گربه‌ها ، مناسب هستند و حتی انواع مختلفی از اسباب‌بازی‌ها به‌طور اختصاصی برای آنها ساخته شده است