شناخت کامل چرم

آیا می خواهید مبلمان چرمی بخرید؟ چه ایده ی بزرگی! این قطعات مبلمان با چنین جذابیت خاصی دارای شخصیت واقعی هستند و عناصر تزئینی واقعی در یک فضای داخلی هستند. با این حال، گاهی اوقات انتخاب دشوار است زیرا انواع مختلفی از چرم وجود دارد. بین چرم کامل و چرم خرد شده، چگونه آنها را از هم تشخیص دهیم؟ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا چرم راز دیگری برای شما نداشته باشد.

قبل از شروع، یک یادآوری کوچک از چیستی چرم. این ماده با استفاده از درم حیوان به دست می آید. دارای دو قسمت است: صورت درونی و بیرونی. سمت گل، که سمت مو است، سطح نسبتاً صافی دارد در حالی که سمت پوست، که سمت گوشتی است، کمی زبرتر است. بنابراین این دو یکسان به نظر نمی رسند و نباید آنها را اشتباه گرفت. ما همه چیز را برای شما توضیح خواهیم داد.

همه چیز در مورد چرم کامل

گل نمایانگر قسمت بالای پوست، به عبارت دیگر، سطح درم است که موها در آن کاشته می شوند. به طور کلی چرم با کیفیت بالا ارائه می کند که مزایای آن را چند برابر می کند. روی چرم تمام دانه زوم کنید که در فضای داخلی ما جای افتخار دارد!

سمت گل: بهترین چرم
چرم دانه کامل: بهترین چرم چرم دانه کامل بافت چرمی است که به همین دلیل قسمت بالایی درم و همچنین فولیکول موی حیوان را حفظ کرده است. این قسمت از پوست حاوی الیاف متراکم تری است و استخراج بهترین چرم ها را ممکن می سازد. دانه، که این قسمت خارجی درم “سمت مو” است، مقاومت و دوام خاصی را به چرم ارائه می دهد که از آن کمربند زنانه چرم تولید میکنند. سپس زمانی که از تمام ضخامت آن استفاده می کنیم و ظاهر طبیعی خود را حفظ می کنیم، از “چرم تمام دانه” صحبت می کنیم.

چرم کامل چگونه آن را بشناسیم؟
چرم تمام دانه: چگونه آن را تشخیص دهیم؟ چرم دانه کامل قابل تشخیص است زیرا یک چرم طبیعی است که سطح بالایی پوست حیوان را دست نخورده نگه داشته است. بنابراین به طور کلی دانه های طبیعی پوست و همچنین تمام بی نظمی های آن مانند چین و چروک های طبیعی، خراش ها، توخالی ها، خراش ها یا حتی زخم ها را نشان می دهد. در کنار این، چرم تمام دانه به دلیل کیفیت طبیعی خود، منطقاً تمام خصوصیات پوست، یعنی لطافت و مقاومت خود را حفظ می کند.

برای اینکه مطمئن شوید که مبلمان شما چرم دو تکه نیست، بلکه در واقع چرم دانه ای است، حتما جزئیات آن را از نزدیک مشاهده کنید. یک تکه مبلمان چرمی باید دارای برخی نقص های طبیعی باشد. با این حال مراقب باشید، زیرا برخی از تولید کنندگان و تولید کنندگان قادر به تولید مجدد ظاهر چرم دانه ای هستند. فقط سوراخ‌ها و حفره‌های کوچک را نمی‌توان توسط ماشین‌ها بازتولید کرد و به شما این امکان را می‌دهد که چرم واقعی را با اطمینان تشخیص دهید.

توجه داشته باشید که دانه تصحیح شده نیز وجود دارد که بخشی از چرم بین دانه است و شکاف آن کمی سمباده شده تا ظاهری یکنواخت و همگن به چرم بدهد. با این حال، این روکش باعث می شود که چرم ظاهر طبیعی، لمس و همچنین برخی از ویژگی های خود مانند دوام بسیار زیاد و استحکام آن در طول زمان را از دست بدهد که حتی برای صندل چرم مردانه هم استفاده میشود.

چرم کامل و همه امکانات آن

صندلی چرمی تمام دانه انواع مختلفی از چرم تمام دانه وجود دارد. این می تواند رنگی یا فقط ضد آب باشد. شما می توانید چرم آنیلین دانه کامل را پیدا کنید، چرمی است که از پوستی استخراج می شود که ضخامت کامل آن حفظ شده است و عیوب بسیار کمی را نشان می دهد. برای حفظ ظاهر اصلی چرم فقط از یک روکش شفاف جزئی استفاده شده است.

به عنوان یک قاعده کلی، این چرم ها کیفیت بالایی دارند و ظاهر بسیار اصیلی را حفظ می کنند. چرم تمام دانه با روکش رنگدانه نیز وجود دارد. در اینجا رندر کمی کمتر طبیعی است، اما پوشش مات اجازه می دهد تا یک چرم به خوبی محافظت شده و نگهداری آن بسیار آسان باشد. امکان چاپ روی این نوع چرم نیز وجود دارد. این فرآیند باعث می‌شود که به آن تسکین داده شود: مارمولک، تمساح، شترمرغ یا چاپ دانه‌دار… چرم می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، همه به اندازه یکدیگر غیرقابل مقاومت که از آن جاکلیدی چرم دست دوز با الگو ساخته میشود.

مزایای او
“دانه چرم” اغلب بیشتر مورد توجه است زیرا با کیفیت ترین چرم است. این قسمت بالای پوست در واقع نجیب تر، نفوذپذیرتر و انعطاف پذیرتر است. این نوع چرم از لایه‌ای از پوست که در آن الیاف متراکم‌ترین هستند، از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است. ما همچنین ظاهر منحصر به فرد آن را دوست داریم که در آن زبری و دانه های طبیعی پوست هر محصول را معتبر می کند. بافت نرم و دلنشین آن نیز بسیار قابل ستایش است.

زیبایی شناسی
مقاوم و بادوام
نجیب
طبیعی و اصیل
احساس نرم
معایب آن
صندلی راحتی چرمی تمام دانه از آنجایی که هیچ چیز بی نقص نیست، چرم تمام دانه نیز می تواند جنبه های منفی داشته باشد.

از آنجایی که این یک چرم درجه یک با کیفیت بالا است، قیمت آن منطقاً گرانتر از چرم خرد شده است که کمی اصالت کمتری دارد. همچنین باید در نظر داشت که چرم ماده ای است که نسبت به سایر مواد نیاز به مراقبت بیشتری دارد. اگرچه جامد و مقاوم است، اما ویژگی طبیعی آن می تواند آن را به ویژه در برابر خورشید حساس تر کند.

گرانتر از چرم خرد شده
به آفتاب حساس تر است
نیاز به نگهداری منظم دارد
علاقه به چرم تقسیم شده
اگر گل به طور خاص مورد توجه است، چرم خرد شده از قلم نمی افتد! این ویژگی های بسیاری دارد که برای بسیاری از فضای داخلی جذاب است. بیایید نگاهی اجمالی به خصوصیات چرم خرد شده داشته باشیم!

قسمت گوشتی: روی چرم تقسیم شده تمرکز کنید
صندلی صندلی در چرم دوشاخه چرم دوشاخه به لایه داخلی درم یعنی “سمت گوشت” آن اشاره دارد. از تقسیم چرم ضخیم به دو ورقه به دست می آید. این فرآیند به ویژه به تولید کنندگان اجازه می دهد تا سطح پوست قابل استفاده را دو برابر کنند. چرم اسپلیت به طور گسترده در ساخت مبلمان و جاکلیدی چرم عروسکی استفاده می شود و برای پوشاندن بسیاری از صندلی ها: صندلی، چهارپایه یا صندلی راحتی استفاده می شود.

چرم تقسیم شده چه ظاهری دارد؟

چرم خرد شده: چه شکلی است؟ از آنجایی که پوست از قسمت زیرین پوست می آید، بنابراین خواص آن با گل متفاوت است. به همین دلیل است که چرم اسپلیت شبیه چرم تمام دانه نیست. این دیگر ظاهر چرم صاف را نخواهد داشت، بلکه برعکس، سفتی خاصی را نشان می دهد. چرم خرد شده «خام» تر و کمتر از دانه نرم است.

اگر مایل به خرید مبلمان چرمی هستید، حتماً برچسب محصول را بررسی کنید تا اصطلاحات چرم و چرم خرد شده را اشتباه نگیرید. این دو نوع چرم گاهی اوقات می توانند با تقلید از گل توسط سازندگان به یکدیگر شباهت داشته باشند.

هنگامی که چرم تقسیم شده از گل تقلید می کند
مبلمان چرم تقسیم شده: مزایای چرم تقسیم شده به طور کلی با لاک یا پلی اورتان پوشانده می شود و برای تقلید از چرم تمام دانه چاپ می شود. از آنجایی که پوسته چرم در اصل حساس تر است، به یک لایه محافظ با استفاده از مواد مغذی نیاز دارد. سپس با چاپ صفحات یک دانه اضافه می شود که می تواند ظاهر گل را بازیابی کند. پوسته را می توان به جیر یا جیر نیز تبدیل کرد. زمانی که ظاهر الیافی چرم حفظ شود، از “شکاف مخملی” صحبت می کنیم.

مزایای او
مبل چرمی اسپلیت این روکش چرمی مزایای غیر قابل انکاری دارد. مزیت اصلی آن قیمت آن است. این در واقع بسیار ارزان تر از چرم دانه کامل است. اگر بودجه متوسطی دارید اما می خواهید خود را با یک صندلی، صندلی یا مبل چرمی زیبا لذت ببرید، چرم اسپلیت می تواند جایگزین خوبی باشد. به خصوص از آنجایی که به خوبی نگهداری می شود، می تواند به زیبایی چرم تمام دانه زیبا باشد. مزیت دیگر، و نه کم اهمیت ترین، سهولت نگهداری آن است از این نوع چرم برای کمربند چرمی مردانه استفاده بسیاری میشود.

مقرون به صرفه تر از چرم تمام دانه
ساده در نگهداری
معایب آن
چرم خرد شده: چگونه آن را بشناسیم؟ چرم خرد شده نیز مانند چرم دانه دار مزایا و معایبی دارد. به طور کلی انعطاف پذیری کمتری نسبت به گل دارد. همچنین به طور کلی سفت تر خواهد بود و لمس آن کمی نرم تر از چرم تمام دانه خواهد بود.

نازک تر و سفت تر
لمس نرم کمتر
چرم کامل یا چرم خرد شده: چگونه انتخاب خود را انجام دهید؟
اکنون که تفاوت های اصلی بین چرم تمام دانه و چرم خرد شده را می دانید، در اینجا نکات نهایی ما برای کمک به انتخاب مبلمان چرمی آینده خود آورده شده است.

نوع چرم را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید
چرم تمام دانه و اسپلیت: چه تفاوت هایی با هم دارند؟قیمت یکی از تفاوت های اصلی چرم دانه ای و اسپلیت است. اگر می‌خواهید چرم گران‌قیمت را انتخاب کنید، به شما توصیه می‌کنیم که چرم کامل را انتخاب کنید. برای بودجه های معتدل تر، چرم خرد شده این امکان را فراهم می کند که مبلمان چرمی جذاب با قیمتی مقرون به صرفه داشته باشید. چرم به عنوان یک ماده نجیب باقی می ماند، چه از دانه باشد و چه از پوسته. از این نوع چرن در اغلب  ست کیف و کمربند چرم هم استفاده میشود.

مبلمان چرمی خود را با توجه به سبک مورد نیاز انتخاب کنید

چرم اسپلیت و چرم تمام دانه: چگونه انتخاب کنیم همانطور که دیدیم این دو نوع چرم روکش یکسانی ندارند. اگر به دنبال این هستید که با مبلمانی کهنه و با جلوه‌های پتینه‌شده جلوه‌ای طبیعی به فضای داخلی صنعتی یا قدیمی خود بدهید، چرم تمام دانه ایده‌آل است. به دکور شما شخصیت می بخشد و با تجربه ظاهری اصیل به آن می بخشد. نرمی و لطافت گل به آن اجازه می دهد تا به خوبی با فضای داخلی دنج ترکیب شود و حس راحتی واقعی را برای آنها به ارمغان بیاورد. اگرچه چرم خرد شده سفت تر و نرم تر از دانه است، اما چرم خرد شده نیز در آن جا می شود

ns انواع داخلی. به ویژه در دکوراسیون های معاصر که ظاهر آن را دوست دارند یافت می شود. صندلی های چرمی در این سبک دکوراسیون ایده آل خواهند بود و یک میز چوبی زیبا را همراهی می کنند. علاوه بر این، همانطور که دیدیم، برخی از چرم‌های اسپلیت نیز می‌توانند به طرز بسیار متقاعدکننده‌ای از چرم تمام دانه تقلید کنند در حالی که مقرون به صرفه‌تر هستند.

چرم که روی مقاومت آنها حساب می کند
مبلمان چرمی: دانه کامل یا چرم خرد شده؟ همانطور که قبلاً در مقاله دیدیم، چرم تمام دانه عموماً متراکم تر و در نتیجه مقاوم تر از چرم خرد شده است که معمولاً نازک تر است. اگر بخواهید مقاومت اولیه خود را حفظ کنید، چرم تمام دانه به نگهداری منظم تری نسبت به چرم خرد شده نیاز دارد. با این حال، اکثر مدل های چرم اسپلیت نیز می توانند کیفیت بسیار خوبی داشته باشند و به طرز شگفت انگیزی بادوام باشند! پس لذت ببرید! چه بخواهید یک صندلی چرمی دوشاخه داشته باشید یا یک صندلی راحتی چرمی، مطمئناً مدلی پیدا خواهید کرد که در آزمون زمان مقاومت کند!

چگونه از مبلمان چرمی خود نگهداری کنیم؟
چگونه مبلمان چرمی خود را انتخاب کنیم؟نگهداری نیز می تواند معیار مهمی در خرید مبلمان چرمی باشد. به طور کلی، نگهداری چرم نسبتاً آسان است. اما البته، چرم تمام دانه در مقایسه با چرم خرد شده، مستعد پوشیدن است. پس مراقبش باش! در واقع، در جاهایی که برای هیدراته کردن دانه باید از محصولات مرطوب‌کننده مختلفی استفاده شود، نگهداری چرم خرد شده معمولاً به سادگی با یک اسفنج، آب صابون و استفاده از یک پارچه نرم انجام می‌شود. تمیز و خشک برای پاک کردن آن. بنابراین این می تواند یک نکته مهم در هنگام جستجوی مبلمانی باشد که نگهداری آن نسبتاً آسان باشد! تمام نکات مادربزرگ ما برای مراقبت از چرم را کشف کنید!