ساخت اولین بشکه فلزی فانتزی هوشمندی که به موبایل متصل می شود

بشکه فلزی فانتزی یک ظرف استوانه ای شکل است که برای حمل و نقل مواد فله استفاده می شود.

بشکه ها می توانند از فولاد ، مقوای تقویت شده یا پلاستیک ساخته شوند و عموماً برای حمل و نقل برخی مواد خطرناک یا مقادیر کمی کالاهای فله استفاده می شوند.

برای مواد سوزاننده و اسیدها، ظروف ترموپلاستیک، مانند نایلون ، پلی استایرن ، پلی وینیل کلراید ، یا پلی کربنات محلول های حمل و نقل ترجیحی هستند.

برای مواد قابل اشتعال، مانند اکثر تقطیرهای نفتی، مانند الکل و غیره، معمولا از ظروف فلزی استفاده می شود..

نوع ظرفی که برای حمل مواد شیمیایی صنعتی غیر خورنده استفاده می شود به ماده یا ماده آن بستگی دارد، اما قاعده کلی این است که نوع ظرف خنثی است یا در غیر این صورت با ماده حمل شده واکنش نشان نمی دهد.

سردرگمی بین بشکه و بشکه، مخصوصاً در ایالات متحده آمریکا که امروزه تعاریف طبل و بشکه تقریباً معادل هستند، بسیار زیاد است.

بشکه

متداول‌ترین بشکه های مورد استفاده در ایالات متحده آمریکا دارای حجم اسمی استاندارد 55 گالن آمریکا یا 44 گالن امپریالیستی هستند و دارای اندازه‌های اسمی تقریباً 87 سانتی‌متر ارتفاع و 60 سانتی‌متر قطر هستند و سیزده گالن بیشتر از «بشکه نفت» کلاسیک در خود جای می‌دهند. نفت خام» که قیمت روز آن در بازارهای مالی ثابت است.

در ایالات متحده، طبل های 25 گالن نیز رایج است و ارتفاع آنها یکسان است، که به آنها اجازه می دهد به راحتی روی پالت ها قرار گیرند، حتی اگر اندازه های متفاوتی داشته باشند.

بشکه های معمولی دارای حلقه های تقویت کننده فلزی یا پلاستیکی در چهار مکان هستند: در بالا، پایین، یک سوم و دو سوم مسیر بالا. این باعث می‌شود که آن‌ها به اندازه‌ای قوی باشند که حتی زمانی که با مواد سنگین مانند مایعات پر می‌شوند، بچرخند و بغلتانند.

برای حمل و نقل دستی در فواصل کوتاه، طبل ها معمولاً روی یک لبه قرار می گیرند و روی حلقه پایینی می غلتند، در یک زاویه نگه داشته می شوند، در حالت تعادل قرار می گیرند و با حرکت مناسب هر دو بازو می چرخند، که در این بین ساقه را نیز در تعادل نگه می دارد.