استفاده از مایع ظرفشویی پریل ترکیه برای از بین بردن صدای درب

نتایج آزمایش مایع ظرفشویی پریل ترکیه نشان داد که هیچ یک از تولید کنندگان فریب نمی دهند: همه نشان دهنده درصد صادقانه محتوای مواد هستند و هیچ سورفکتانت اعلام نشده ای در ترکیب وجوه وجود ندارد.

برچسب را بخوانید. هیچ یک از مقادیر ذکر شده سورفکتانت ها خلاف قانون نیست، به این معنی که این مقادیر برای افراد خطرناک نیست.

اما برای افرادی که پوست حساس دارند، بهتر است مواد شوینده ظرفشویی را انتخاب کنند که میزان سورفکتانت (آنیونی) در آنها کمتر از 5 درصد باشد.

در نیمی از محصولات مورد مطالعه، محتوای سورفکتانت ها کمتر از 5 درصد است. شما می‌توانید تمامی محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید، قابلیت شستشوی آن‌ها را ببینید و همچنین با مطالعه اینفوگرافیک سودآوری آن را ارزیابی کنید.

علاوه بر این، ما بررسی کردیم که آیا سورفکتانت ها در طول شستشو به طور کامل از روی صفحات شسته می شوند. در اینجا نیز هیچ مشکلی پیدا نشد:

صفحات از آب خارج می شوند، اگر خشک نباشند، پس عاری از مواد شیمیایی تشکیل دهنده مواد شوینده هستند الکسی رودیونین در مورد اینکه آیا باید از سورفکتانت ها ترسید یا خیر، گفت:

هنگامی که مقادیر قابل توجهی (!) وارد معده شود، سورفکتانت ها می توانند اثر مضری بر بدن انسان داشته باشند.

اما این امر با استفاده صحیح از مواد شوینده ظرفشویی منتفی است. اول، به دلیل سمیت کم سورفکتانت های آنیونی و غیر یونی. آنها به چهارمین پایین ترین – کلاس خطر (مواد کم خطر) تعلق دارند.
ثانیاً به دلیل قابلیت شستشوی خوب این سورفکتانت ها (مخصوصاً آنیونی ها) از ظروف.

همچنین دلیلی برای ترسیدن وجود نداردتجمع آنها در بدن اما در هر صورت توصیه می شود ظروف شسته شده را کاملا آبکشی کنید.

محلول های سورفکتانت می توانند با استفاده مکرر یا طولانی مدت به دلیل حذف لایه محافظ سبوم پوست را تحریک کنند آنها آن را به همان روشی که لکه های چربی از ظروف پاک می کنند، پاک می کنند.
اگر مصرف کننده هنگام شستن ظروف ناراحتی داشته باشد پوست خشک، تحریک و غیره.