اسباب بازی گروه شب نقاب با ماشین باعث مرگ کودک 2 ساله شد

انواع اسباب بازی هایی وجود دارند که برای حواس شنوایی کودکان جذاب هستند. جغجغه‌ها در دوران نوزادی نیز در این دسته قرار می‌گیرند، اما اسباب‌بازی‌هایی مانند طبل و تنبور به‌عنوان امتداد بازی با استفاده از دست‌ها و سوت‌های ناشی از حرکات دهان معادل این‌ها هستند.

اسباب بازی گروه شب نقاب با ماشین و اسباب‌بازی‌های مهارتی ، اسباب‌بازی‌هایی هستند که افراد در دستیابی به اهداف و بهبود مهارت‌های خود از آنها لذت می‌برند . اگر این با چند نفر مقایسه و رقابت شود تبدیل به یک بازی می شود .

انواع مختلفی از بازی وجود دارد که از ریسمان به عنوان اسباب بازی استفاده می شود، و نمونه هایی از آن عبارتند از چیزهایی مانند لیلیان ، گهواره هایی که با چند نفر بازی می کنند ، پرش های طناب و پرش های لاستیکی .

تاپ های ابتدایی با شفت های درج شده در مهره ها در سراسر جهان دیده می شوند و به طور طبیعی مطابق با سبک هر منطقه فرهنگی پدید آمده اند.

اسباب بازی

فرفره ها یک اسباب بازی معمولی نه تنها برای کودکان هستند و از زمان مصر باستان به زیبایی تزئین شده اند و وسایل مختلفی برای چرخاندن آنها ساخته شده است.

در « وامیو رویجوشو » نوشته شده است که از تاپ های ژاپنی به عنوان ابزار تشریفاتی در دربار امپراتوری استفاده می شده است و متخصصانی نیز در نخ ریسی وجود داشته اند. در دوره ادو، به ابزاری برای قمار تبدیل شد و به عنوان آکروباتیک نیز موفق بود.

در اروپا، انواع و اشکال مختلف در قرن شانزدهم در انگلستان توسعه یافت، و رویه های آهنی در قرن 18 و 19 محبوبیت خاصی داشت. برخی از اینها به گونه ای ابداع شد که بتوان آنها را روی یخ بازی کرد .

پازل ها نماینده اسباب بازی های فکری هستند و با خرد و نبوغ به اهداف خود می رسند. نقاط مختلفی برای دستیابی وجود دارد و بلوک ها نیز در دسته پازل های سه بعدی قرار می گیرند به این معنا که چیزی از چرخ خرد ساده گرفته تا پازل های اره منبت کاری اره مویی و پازل های مکانیکی ایجاد می کنند.