آشپز معروفی که با غذا ماهی انرژی در رستورانش آشپزی می کند

نحوه تغذیه ماهی های آکواریومی تعداد وعده های غذا ماهی انرژی زینتی در مورد کنجاله ماهیان زینتی باید به اطلاعات زیر توجه کنید.

ماهی های بالغ یک بار در روز و به طور همزمان تغذیه می شوند، اما می توان همان مقدار غذا را تقسیم کرد و در چندین وعده غذایی در طول روز تقسیم کرد تعداد تغذیه مورد نیاز برای ماهی های کوچک می تواند تا 4 عدد در روز باشد.

ماهی های گیاه خوار را می توان به طور مکرر در طول روز تغذیه کرد، زیرا شکم بزرگی ندارند، اما در طبیعت همیشه از جلبک ها و گیاهان تغذیه می کنند و می توان به عنوان میان وعده مقداری سبزیجات تازه به آنها اضافه کرد.

روش های تغذیه ماهیان زینتی روش غذا دادن به ماهی به این صورت است که به آنها بدهید و بگذارید 5 دقیقه بخورند سپس باقیمانده غذای اضافی را بردارید.

غذا

نوع غذای ارائه شده به ماهی بستگی به نحوه تغذیه و محل دهان آنها دارد. ، همانطور که به این موارد تقسیم می شود:

ماهی های تغذیه کننده سطحی، این ماهی ها دهانی رو به بالا دارند بنابراین به غذاهای شناور نیاز دارند که روی سطح شناور باشند.

ماهی هایی که در عمق متوسط ​​تغذیه می کنند، دهانشان صاف است و به غذاهایی نیاز دارند که به آرامی غرق شوند.

ماهی های تغذیه کننده ته، دهان این ماهی ها وارونه است، بنابراین آنها به غذاهایی نیاز دارند که کاملاً غرق شوند.

طرز تهیه: به روش زیر تهیه می شود: ماهی قزل آلا، میگو، هویج و اسفناج را به قطعات کوچک بریزید، سپس در مخلوط کن بریزید.

ژلاتین را با قرار دادن نیمی از مقدار با آب در قابلمه روی حرارت ملایم تهیه می کنند مابقی مقدار ژلاتین و مخلوط قبلی را به قابلمه اضافه کنید و 30 دقیقه روی آتش بگذارید.

مخلوط را در قالب های یخ بریزید و بگذارید تا یخ بزند از 1 مکعب دو بار در روز برای یک آکواریوم با اندازه متوسط ​​استفاده کنید.